Re: do gier to AMD a do reszty Intel?

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:02:20 MET DST
Message-ID: <478f23c0$0$29506$f69f905@mamut2.aster.pl>

"Fenio" <Fenio@nie.ma.maila> wrote in message
news:fmlvk2$eau$1@news.onet.pl...
> Wiêc obojêtne czy Duron, PII, Celeron czy nawet PIII. ¯adna gra nie
> wymaga³a konkretnie SEE do dzia³ania. Je¶li co¶ mog³o poprawnie dzia³aæ na
> procesorze wydajno¶ci Durona to nie wymaga³o SSE. Jesli co¶ wymaga³o
> procesora znacznie wydajniejszego to bez znaczenia s± wymagania instrukcji
> SSE bo gra i tak nie dzia³a³a by poprawnie (lub wcale) z innych powodów.

W³a¶nie poda³em grê, która wymaga konkretnie SSE do dzia³ania.
Zdajesz sobie sprawê, ¿e instrukcje SSE wykonuj± te same dzia³ania
na tym samym procesorze oko³o 8x szybciej ni¿ "zwyk³±" drog±?

Dlaczego wied¼min nie chodzi na starych athlonach, tylko dopiero
na athlon 64? Przecie¿ w tym w³a¶nie w±tku co chwila kto¶
przypomina, ¿e te stare by³y lepsze ni¿ pentium 4 wydajno¶ciowo.
A tu proszê - pentium 4 2.4 i athlon 64 2800+.

> Tak samo jak PIII i Celerony oparte na technologii PIII nie mia³y w ogóle
> "3D Now".

Fakt jest taki, ¿e to w³a¶nie 3D Now by³o niszowym zestawem
instrukcji, a nie SSE. To co by³o zrobione tylko dla 3D Now
trzeba ze ¶wiec± szukaæ, w odró¿nieniu od programów dzia³aj±cych
tylko z SSE.
Received on Sun Apr 13 20:02:20 2008

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 13 Apr 2008 - 21:51:55 MET DST