Re: Cichy Laptop

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:00:36 MET DST

> kiedy i jakie widziales, po pierwsze, po drugie nie wiadomo jaki cel ma ,
> ja np zakupilem w elu yzcia jako stacjonarny wiec
> nie otwieram i nie zamykam nonstop klapki, wiec nawet gdyby ten defekt
> dalej wystepowal to mnie to pominie

no ale to raczej wyjatek:)
notebooka kupuje sie glownie po to zeby byl mobilny i zeby z nim podrozowac.
po to tez byly kupione t eAcery w firmie i sie nie sprawdzily zupelnie.

mooooze jako stacjonarne radza sobie lepiej

> kiedy byly zakupiione i jakie modele

oj bardzo bym chcial na to odpisac, ale teraz to juz zapewne sladu po nich
niema. dawno zezlomowane.
kupione troche ponad 2 lata temu.
moze jak bym przegrzebal gdzies papiery to bym znalazl slad po ich
seriwsowaniu w brnie, ale nie mam teraz czasu na takie zabawy:)

> uzywam tez della, a acera uzywala akurat jedna osoba z rodziny , przeszlo
> rok i bylo wszystko w porzadku (kupowany okolo 1,5 roku temu

wiadomo ze troche zalezy od uzytkowania, jak lezy na biurku i nic sie z nim
nie robi to napewno przezyje wiecej niz notebook ktory ciagle jezdzi:)
u nas w firmie notebook ma byc mobilny i kazdy jezdzi po calym swiecie wiec
doswiadczenie mam z notebookami ktore nie kurza sie na biurkach.

--
pzdr
piotrek