Re: Cichy Laptop

Autor: Troll <wybacz_ale.nie_napiszesz_at_do.mnie>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:00:35 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości
news:fmf9hc$qu3$1@nemesis.news.tpi.pl...

> no i wlasnie przedewszystkim obudowa sie rozlatuje, a to jak by nie
> patrzec istotny element notebooka bo trzyma wszystko w kupie.
> polamane zatrzaski, zawiasy, skrzypiace plastiki, wytarte elementy przy
> klawiaturze itd itp to norma w Acerach ktore widzialem.

kiedy i jakie widziales, po pierwsze, po drugie nie wiadomo jaki cel ma , ja
np zakupilem w elu yzcia jako stacjonarny wiec
nie otwieram i nie zamykam nonstop klapki, wiec nawet gdyby ten defekt dalej
wystepowal to mnie to pominie

> co do tego co jest w srodku to inna bajka, ja widzialem dwie uszkodzone
> plyty w ten sam sposob w tym samym modelu Acera, uszkodzone zasilacze,
> rozlatujace sie porty itd itp.
>
> a acera w firmie mielsimy tylko kilka sztuk i awari ulegly wszystkie, wiec
> moja probka awaryjnosci to 100% jesli chodzi o Acera.

kiedy byly zakupiione i jakie modele

> jako druga strone barykady mam IBMa(obecnie Lenovo) i to jakies 50-60
> sztuk obecnie i od seri T2x po obecna serie T6x (w sumie bedzie sporo
> ponad 100 sztuk w ciagu kilku lat) oceniam awaryjnosc na poziomie kilku %.
>
> chyba widac roznice w jakosci:)
>
> ja w przeciwienstwie niektorych pracuje z tym sprzetem i mam porownanie z
> wieloma egzemplarzami, a nie jestem uzytkownikiem jednego notebooka
> ktoremu sie nic nie zepsulo i twierdzi ze jest on super:)

uzywam tez della, a acera uzywala akurat jedna osoba z rodziny , przeszlo
rok i bylo wszystko w porzadku (kupowany okolo 1,5 roku temu