Re: Czy to dobry zestaw?

Autor: gabi <angelgab_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:59:55 MET DST

Użytkownik "Michał" <mbierwia@o2.pl> napisał w wiadomości
news:fmgchl$rcr$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jest podana konfiguracja ale ani słowa o szczegółach typu zasilacz,
> płyta główna itp. Składak na markowych podzespołach wyjdzie kilkaset zł
> taniej. Z drugiej strony - najprościej kupić gotowy zestaw, z gwarancją
> i mieć problem z głowy.

O to to to!! Wlasnie to samo takze mialem na mysli.
Przeszkadza mi to, ze nie znam szczegolowych danych, ale z drugiej strony
pomyslalem sobie, ze chyba calkowitego szajsu za te cene nie wlozyli w to
blaszane pudło.

Wiesz - ja wogole nie znam Vobisa od tej strony jaki sprzet sprzedaje. Nikt
z moich znajomych nigdy nic tam nie kupowal. Wiec moze ktos na grupie wie,
czy jego podzespoly sa markowe. Bo jesli tak, to kupujac taki zestaw mam
wtedy jakas gwarancje, ze to co tam znajde w srodku to jest ok.

--
gabi