Re: regulator obrotow

Autor: darnok <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl_at_anty.spam.ch>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:59:55 MET DST

In news:fmgc5m$n83$1@news.lublin.pl, *Roket* wrote:
> Glupia sprawa.
> Męcze sie z podłączeniem regulatora obrotow Pentagram Freezone,
> o taki:
> http://www.allegro.pl/item293533694__pentagram_freezone_fan_speed_controller_2_black_.html
> płyta GA P35-DS3R + grafika 8800GT
> za diabła nie wiem jak to popodłączać.
> Dałbym pewnie radę ale chcę sobie oszczędzić
> godzinnego błąkania po stronach.
> Proszę o kilka rad który kabel do płyty a który do karty.
> Kombinuję ale nawet wtyczka do wtytczki nie pasuje.

Masz na kablach wtyczke (co ma dziury) i gniazdko (co ma szpilki) w tym
pentagramie.
Zalezy co chcesz kontrolowac - ktory wiatrak.
Kabel od wiatraka wtykasz do gnizdka z tego pentagrama. A wtyczke z
pentagrama tam gdzie powinien byc wiatrak podlaczony (plyta lub grafika)
Ale jak wtyczki nie pasuja to i tak czeka cie przerabianie - czarny (masa),
zolty(licznik obortow wentylatora), czerowny(+12V).

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."