Re: Czy to dobry zestaw?

Autor: gabi <angelgab_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:59:53 MET DST

Użytkownik "meer" <spamuniet@albow.leb> napisał w wiadomości
news:fmgbd7$ip5$1@node2.news.atman.pl...
> Nie napisałeś do czego ma służyć, więc nie da się stwierdzić, czy jest w
> miarę wydajny.
> Wątpię jednak, żebyś potrzebował czterordzeniowego potwora do użytku
> domowego.

Precyzuje: Wiedźmin. I inne nowe gry (Bioshock tez lezy na polce i kwiczy ze
nie moge w niego zagrac).

Nastepny upgrade sprzetu za 3-4 lata.

Czyli zalezy mi na conajmniej 2GB ram, dobry dysk, bardzo dobra plyta glowna
i bardzo dobra karta grafiki + wydajny procesor.
Ma to wszystko smigac bez dlubania z mojej strony.

--
gabi