Re: Zepsuty Pendrive - JAKI KUPIĆ?

Autor: PP <pawel.pawlak_at_gmail.com>
Data: Mon 07 Apr 2008 - 21:51:31 MET DST

> Polecam cokolwiek z serii Patriot XPorter XT 200x. Rewelacyjna szybkość
> zapisu i odczytu, gumowa wodoszczelna osłona z kapturkiem, który trudno
> zgubić.

Mój brat miał 1GB wersję. Chodziła bardzo szybko, ale po niecałym roku
PenDrive padł.
Kupił 2GB wersję, ale jak się okazało - ta chodziła o wiele wolniej.

Ja osobiście mam:
SanDisk Cruzer Titanium 1GB (~ 15MB/s odczyt i całkiem mały czas
dostępu)
SanDisk Ultra II SDPlus USB 1GB - (~ 10MB/s i trochę większy czas
dostępu jak ww. Titanium)

SanDisk Ultra II SDPlus USB to tak naprawdę karta Secure Digital z
wtyczką do USB - można więc stwierdzić, że to aktualnie jeden z
najmniejszych Pendrive na świecie. U mnie dodatkowo jego część obudowy
odpadła i jest jeszcze mniejszy niż oryginalnie (choć już nie można
tego używać jako karty SD). Noszę go w portfelu razem z monetami
(czasem go trudno wśród nich znaleźć ;-)

Pozdrawiam,

PP