Re: Polećcie dobry zasilacz

Autor: Cynio <cyniczny_at_piaseczno.com.pl>
Data: Mon 07 Apr 2008 - 11:17:07 MET DST

On 7 Kwi, 10:10, "Latet" <latetxxx...@spam.pl> wrote:

> Czy możecie polecić coś konkretnego?
> Może taki:http://zenfist.pl/corsair-cmpsu450vxeu-450w-p-1654.html
> Recencje ma świetne. Lepsze niż jego mocniejszy brat (500W).

niedawno zakupiłem ten model (na alledrogo chyba o 30 PLN-ów tańszy) i
jest ok, cichutki, napięcia miernikiem mierzyłem i są wzorcowe. Jedyne
czego mi brakuje to odpinanych kabli, ale mam dużą obudowę i upchałem
je gdzieś na górze co by przepływu powietrza nie hamować.
Zasilacz na razie napędza Athlona 3500+, dwa dyski, nagrywarke i kartę
7600GT ale planuje niebawem wymianę całej platformy na C2D więc 450 W
powinno styknąć

--
Pozdr.
Cynio