Polećcie dobry zasilacz

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Mon 07 Apr 2008 - 10:10:21 MET DST

Witam serdecznie,

Składam naweto kompa i teraz czeka mnie wybór zasilacza.
Ma być dobry (stabilnym niezawodny) i - co ważne - cichy.

Ale nie chcę zasilaczy bez wiatraka, bo IMHO wiatrak w dolnej
częsci zasilacza odgrywa dużą rolę w wyciąganiu ciepłego powietrzna
wprost znad radiatora procesora, a u mnie będzie to duży radiator
i tylko radiator, bez wiatraka.

Parę słów o zestawie, który składam:
- Core2Duo (Penryn)
- jakąś płyta Asusa (jescze nie wiem jaka)
- 2 dyski twarde SATA + 1 PATA + 2 napędy optyczne
- karta graficzna: MSI GF 8600GT (ponoć nie wymaga wilkich prądów)

Ile WATT powinien mieć dziś rozsąny zasilacz? 400? 500?
Oczywiście z pewnym marginesem na rozbudowę zestawu

Czy możecie polecić coś konkretnego?
Może taki:
http://zenfist.pl/corsair-cmpsu450vxeu-450w-p-1654.html
Recencje ma świetne. Lepsze niż jego mocniejszy brat (500W).

Pozdrawiam,

latet