Re: Zapytanie o RAM

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 06 Apr 2008 - 23:05:21 MET DST

"zlotowinfo" napisał:

> nie masz nic do powiedzenia związanego z tematem wątku nie pisz

Jakbyś, durniu, oprócz umiejętności pisania nie zatracił również
umiejętności czytania, to może byś dostrzegł podany przeze mnie odnośnik do
strony ze specyfikacją owego modułu. Ale dla Ciebie jak widać wyrocznią jest
jakaś parszywa aukcja na, za przeproszeniem, Allegro. Na której zresztą
przedmiotem jest *zupełnie inny* moduł, co tylko potwierdza Twój wtórny
analfabetyzm.

> eh... i skąd te trole się biorą na grupach?

Ze Złotowa? ;->

JoteR