Re: Laptopy- jakie są najlepsze?

Autor: max <brak_at_adresu.pl>
Data: Sun 06 Apr 2008 - 19:39:58 MET DST

> aha czyli wolisz mniej ergonomiczne miejsce "pracy" w tym wypadku raczej
> zabawy bo jak bys mial naprawde pracowac na notebooku to bys dostrzegl ze
> mowisz od rzeczy:)
> ale coz, kiedys moze zaczniesz naprawde pracowac po 8 godz na notebooku i
> zrozumiesz ze jestes w bledzie i ta mobilnosc kosztem wygody jest
> utrapieniem.
> ale do takiej opini trzeba dorosnac i byc swiadomym uzytkownikiem desktopa
> czy notebooka.

mniej ergonomiczne bo ty tak napisales?
zawsze wiesz co jest lepsze dla kogos?
skad wiesz ile ja godzin i jak pracuje?

xx lat na desktopie zamienilem na x lat na laptopie i mnie nie przekonasz
wiec daruj sobie co jest dla mnie lepsze

> czyli jeden niezbyt mobilny notebook w domu na ktorym od biedy mozna
> pograc na niewygodnej klawiaturze, z kiepskim dzwiekiem i kiepskim
> monitorem, oraz obowiazkowo podlaczony do pradu bo inaczej baterie znika w
> oczach:)
> oraz drugi komputer do biegania w pracy ktory dluzej trzyma na bateri i ma
> coma:)
> hmmmm niezbyt optymalne rozwiazanie ale coz:) nie wszyscy musza sobie
> ulatwiac zycie, skoro lubisz takie komplikacje to kto ci zabroni:)

jeden bardzo wydajny laptop do mojego grania jest az za dobry
z bardzo dobrym dziwekiem bardzo dobra matryca i wygodna klawiatura
wystarczajaca bateria bo prad w domu mam nie wiem jak ty
laptopy do biegania w pracy mam je w pracy nie w domu i nie biegam z nim
do domu wiec daruj sobie te smieszne teorie

> nie mialbys komfortowe narzedzie do pracy i do rozrywki:)
LCD i obudowe do wyra zeby cos tam sobie popstrykac?

> a tak to masz gownnianego notebooka do wszytkiego i do niczego:)

a tak mam bardzo fajnego lapa do wszystkiego

> na co mi takii badziew ktory jest tylko troche lepszy od desktopa bo jest
> mniejszy i lzejszy ale wola ciagle o prad:)

a na co mi jakis gowniany wielki desk z kilometrami kabli obrastajacy kurzem
pochaniajacy kWh jako mebel w domu?

> a jak dostanie ten prad to sie komfortowo pracowac nie da:)
ty jak korzystasz z laptopa w domu to ciagle biegasz z nim
i nie mozna go podpiac do zasilania? zenada...