Re: Laptopy- jakie są najlepsze?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 06 Apr 2008 - 18:56:17 MET DST

> po to wlasnie wywalilem desktopa zeby nie miec tego wszystkiego

aha czyli wolisz mniej ergonomiczne miejsce "pracy" w tym wypadku raczej
zabawy bo jak bys mial naprawde pracowac na notebooku to bys dostrzegl ze
mowisz od rzeczy:)
ale coz, kiedys moze zaczniesz naprawde pracowac po 8 godz na notebooku i
zrozumiesz ze jestes w bledzie i ta mobilnosc kosztem wygody jest
utrapieniem.
ale do takiej opini trzeba dorosnac i byc swiadomym uzytkownikiem desktopa
czy notebooka.

> ja nie gram w terenie do biegania w pracy mam mobilniejsze zabawki

czyli jeden niezbyt mobilny notebook w domu na ktorym od biedy mozna pograc
na niewygodnej klawiaturze, z kiepskim dzwiekiem i kiepskim monitorem, oraz
obowiazkowo podlaczony do pradu bo inaczej baterie znika w oczach:)
oraz drugi komputer do biegania w pracy ktory dluzej trzyma na bateri i ma
coma:)
hmmmm niezbyt optymalne rozwiazanie ale coz:) nie wszyscy musza sobie
ulatwiac zycie, skoro lubisz takie komplikacje to kto ci zabroni:)

> i co mialem to zabrac pod pache ? szczyt mobilnosci

nie mialbys komfortowe narzedzie do pracy i do rozrywki:)
a tak to masz gownnianego notebooka do wszytkiego i do niczego:)
na co mi takii badziew ktory jest tylko troche lepszy od desktopa bo jest
mniejszy i lzejszy ale wola ciagle o prad:)
a jak dostanie ten prad to sie komfortowo pracowac nie da:)
super :D

--
pzdr
piotrek