Re: krótkie laptopy Dell

Autor: Bartek Wiecek <dante_at_ciach.eranet.pl>
Data: Sat 05 Apr 2008 - 08:48:21 MET DST

"MOST" <gta100@wp.pl> wrote in message news:ft74dn$vnu$1@news.onet.pl...
> No właśnie jak się mają do czołówki lapów (czyli np Toshiba, HP, może
> Lennovo i in.) lapy Della?

Witaj
od paru lat uzywam lapków Dell'a serii latitude (od CPx do D630/d830 teraz).
w miedzyczasie miałem też HP a w okolicach kręcą się toshiby, IBMy i Fujitsu
Siemens.
więc przegląd mam raczej nie najgorszy :-))
z tych wszystkich absolutny top stanowią dla mnie właśnie Dell'e i
IBMy/lenovo (Dell'e z autopsji, IBM'y/lenovo z opinii użytkownikow i
krótkich 'macanek' ;-) ) i to zarówno pod względem jakosci wykonania i
samego designu. Dodatkowo przy Dellu wielki plus dla mnie to świetny serwis
NBD producenta - to naprawdę działa :-). HP (nc6000) jest ciut brzydszy
(imho oczywiście) ale po 3 latach uzytkowania wygląda i działa znacznie
lepiej niz zaprzyjaźnione toshiby i fujitsuSiemensy po roku. (tzn widać ze
jest trochę sfatygowany ale działa tak samo jak pierwszego dnia a i
mechanicznie jest bez zarzutu).
pzdr
Bartek