Re: krótkie laptopy Dell

Autor: Darek <darek1980(ciach)_at_op.pl>
Data: Sat 05 Apr 2008 - 10:33:01 MET DST

Użytkownik "MOST" <gta100@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ft74dn$vnu$1@news.onet.pl...
> No właśnie jak się mają do czołówki lapów (czyli np Toshiba, HP, może
> Lennovo i in.) lapy Della?

Cóż zacytuję moją poprzednią wypowiedź na grupie:

"Ja ok 2 tygodnie temu kupiłem Lenovo T61 i ogólnie porażka po kilku dniach
uszkodzonych 9 pikseli. Gwarancja miała w nazwie NBD a okazało się, że jest
NBDResponse czyli czekam już ponad tydzień na naprawę i nadal nie wiem kiedy
będzie. Jakość wykonania fatalna: obudowa posiada ostre krawędzie (po
wtryskarce) w przetłoczeniu pod nadgarstkami oraz przy touchpadzie. Po
włączeniu lampki oświetlającej klawiaturę okazało się, że pomiędzy częściami
obudowy ekranu jest wybrzuszenie w okolicy lampki. Plusem natomiast są
zawiasy i w miarę cicha praca oraz matowa matryca, która niestety ma niski
poziom czerni. Na pewnym szacownym portalu twierdzą, że obudowa jest
magnezowa a sprawia wrażenie tandetnego plastiku, jedynym magnezowym
elementem może być rama. Ogólnie jest dużo lampek sygnalizacyjnych pod
ekranem ale stale zaświecone są trzy i nie wiadomo po co świecą po oczach.
Po zamknięciu klapy, korzystam ze stacji dokującej oraz zewnętrznego
monitora i klawiatury, widać wskaźnik w kształcie baterii, wtyczki, oraz
księżyca brakuje pracy dysku i włączenia sieci WiFi. Co do stacji dokującej
to mam AMD i mocowanie w niej notebooka nie jest zbyt pewne. Napęd DVD
chrząka i bardzo hałasuje podczas pracy. Karta dźwiękowa jest kiepska
(SoundMAX). Moje negatywne uwagi są związane z porównaniem do DELL D820,
którego też posiadam.

Co do serwisu to zadzwoniłem trzy dni po zgłoszeniu do firmy (BLASC), która
miała się zająć naprawą i powiedzieli mi, że mój sprzęt jest już w naprawie
(a miałem go przy sobie).

Nie polecam Lenovo!!!"

Polecam DELLA z serii Latitiude pomimo tego, że obudowa pod nadgarstkami się
nabłyszcza, ma mniej sztywne zawiasy niż Lenovo, jest cięższy niż Lenovo,
jest głośniejszy od Lenovo, ma gorszy trackpoint niż Lenovo. Za to DELL ma
dobry serwis, dobrą matrycę o większej palecie barw, jest solidnie wykonany
a twardość klawiatury można polubić :-)

Niestety DELL jest droższy ok. 20% od Lenovo ale ja teraz żałuję swojego
skąpstwa :-(

Pozdrawiam
Darek