Re: Mocny komp dla inżyniera

Autor: arek <ArkadiuszD_at_gmail.com>
Data: Sat 05 Apr 2008 - 03:31:18 MET DST

On 5 Kwi, 01:03, "Wojciech" <wojte...@tlen.pl.NOSPAM> wrote:
> > Nie widze tam monitora.
>
> Monitor mam!!!, dobry i wypasiony ;)
>
> Teraz chodzi o nowego kompa!!!

Widze, ze sie zabezpieczasz :)

UPS, dwa dyski roznych producentow (jak rozumiem, jesli padna, to nie
o tej samej godzinie?), dodalbym jeszcze trzeci dysk + kieszen z
guziolem do autobackupu.

Nie podoba mi sie nazwa 'Gigabyte'. Podobno dobre, a ja swoja plyte
zmuszalem do pracy biegajac dookola po menu i szperajac za jakimis
glupotami po biosach. Ale ja sie nie znam, zmieniam kompa raz na 5
lat :)

Wywalilbym z zestawu klawiature i mysz. Osobiscie, wole samodzielnie
kupowac takie urzadzenia. To troche jak buty :)

Co do windowsa, 32b daje Ci ograniczenie 3,2GB ramu, za to 64b moze
spowodowac kilka problemow z niektorymi sterownikami firm trzecich.
Chyba wybralbym 64b. W koncu to komp do pracy, a ten dodatkowy 1GB
przyda sie predzej, czy pozniej.

To tylko komputer. Za kilka wyplat, jak ten bedzie za slaby, kupisz
nastepny.