Re: Wyciszanie Asus EN8800 GT

Autor: PeJot <pejot_at_wp.pl>
Data: Fri 04 Apr 2008 - 22:10:55 MET DST

maX pisze:

> Użytkownik "Dr Lubicz" <drlubicz@o2.pl> napisał w wiadomości

> Nie kumam po co ludzie kupują aktywnie wentylowane karty, a potem ładują
> setki zł w ich wyciszanie (tracąc zazwyczaj przy tym gwarancję). Nie
> lepiej od razu zapłacić więcej za wersję pasywnie chłodzoną ?
> Przynajmniej gwarancja zostanie.

Moze dlatego że te fabryczne pasywne chłodzenie jest g.... warte?
Ja do swojego GF8800gt dokupiłem radiator Arctic Cooling Accelero
S1.Temperatury były o kilka stopni mniejsze niż
na fabrycznym chodzeniu.Dołożyłem wentylator Fander 12 cm puszczony na
800 obrotów i temperaturka spadła z 70 na 40 stopni pod obciążeniem VGA
na maxa.A jaka bloga cisza nastała.
Radiator nie chce Ci zejść bo pod spodem jest taka biała pasta
przypominająca plastelinę.Troszkę trzyma ten radiator ale nie na tyle
żeby sie nie dało go odkleić.