sony vaio czy lenowo?

Autor: Cez__134 <Nuniez__23_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 04 Apr 2008 - 22:07:58 MET DST

Stanolem przed zakupem noteboka,Kwota jaka maxymalnie moge wydac to 4 tys..
zalezy mi na jak najlepszej grafice( pracuje na photoshopie,wiec grafika)
oraz na jak najdluzszym trzymaniu baterii ( duzo podrozuje )wielkosc ramu
niewazna- dysk pow.160 GB.dobrze by bylo jak by matryca nie byla
glare;]..ale wiem ze obecnie bedzie to bardzo ciezkie..

Slyszalem duzo opiniii o lenovo ,( trwalosc ,funkcjonalnosc
,niezawodnosc )jednak vaio kusi blue ray-em...natomiast.. jedynie co
slyszalem ( nie potwierdzone ) to to ,ze zawiasy w vaio lubia sie
psuc,tzn,sa nietrwale ..zatem... wyprowadzcie mnie z bledu i poleccie cos
wartego uwagi.aby kwote jaka chce wydac nie wywalic w bloto ..
Niestety nie wiem jak jest z gwarancja-serwisem pogwarancyjnym w naszym
pieknym kraju :( jak sie ma to co sonego i ibm ?!...

pozdrawiam

CeZ