Re: Laptop ASUS z linuxem

Autor: arek <ArkadiuszD_at_gmail.com>
Data: Thu 03 Apr 2008 - 13:34:05 MET DST

On Apr 3, 9:18 am, Radosław Sokół <Radoslaw.So...@polsl.pl> wrote:
> Po pierwsze, wcale nie "nie potrafi uruchomić". To *działa*.
> I to działa *nie tak źle*.

Kurczak umyty ludwikiem tez smakuje niezle :)

Nie jest nawet jakos super toksyczny. Po prostu, gorszej jakosci, a w
niektorych przypadkach moze wywolac sensacje zoladkowe.

> Poza tym wcale nie "wciska". Oczywiste jest, że sprzedawcy
> będą wystawiali sprzęt tani i z jak najbardziej przyciągają-
> cymi oko parametrami technicznymi (mimo, że realnie będzie to
> marna konfiguracja). Jeżeli ktoś to kupuje bez zastanowienia
> "bo tanie", zamiast skonsultować się wcześniej ze specjalistą,
> to jego własna wina. Mamy wolny kraj, każdy może kupować takie
> badziewie, na jakie ma ochotę, ale też nie ma najmniejszego
> prawa mieć potem wobec kogokolwiek - oprócz siebie - żalu.

Wolny kraj, ok. Moze faktycznie, sprzedawcow mozna oceniac pod
wzgledem jakosci. A ci wciskajacy to po prostu krotkowzroczni,
bezmyslni zarabiacze, ktorzy dla szybkiego (i niewielkiego) zysku
odstreczaja klientow.

> I nie porównuj komputerów z kurczakami: do przyrządzenia kur-
> czaka nie trzeba specjalnej inteligencji czy wiedzy, a do obs-
> ługi komputera *tak*. To nie zabawka dla każdego, wbrew temu,
> co wiele firm usiłuje nam wmówić.

O komputerach cos tam wiem, ale kury upiec nie potrafie, zeby smaczna
byla. Nawet tej nie-ludwikowanej :D

Calkowicie sie z Toba nie zgadzam. Komputer to (powinna byc) zabawka
dla (absolutnie) kazdego.

A jesli tak nie jest, to tylko w wyniku bezmyslnosci projektantow,
ktorzy nawet z tak prostej rzeczy jak telefon potrafili wyrzezbic
dziwadlo, ktorego normalny czlowiek nie potrafi obsluzyc bez kursu
doszkalajacego.