Re: Karta sieciowa pod Vista [1/2 OT]

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Thu 03 Apr 2008 - 12:02:14 MET DST

Netx pisze:
> Karta sieciowa mi regularnie pada raz na rok-dwa i nie chcę żeby padła
> ta zintegrowana z nową i dość drogą płytą główną.

To się zastanów dlaczego ona tobie pada. Dobra karta działa bez przerwy. Używam
tą w płycie głównej już prawie 3 lata i nic nie padło. Starą sieciówkę (ma już 5
latek) sprzedałem dla znajomego i jeszcze chodzi. Zresztą jak ci padnie na
płycie głównej to od czegoś masz gwarancję. Myślisz, że jak przepięcie na PCI to
nie może uwalić komputera?