Re: Karta sieciowa pod Vista [1/2 OT]

Autor: Netx <user72cut-it-out_at_go2.pl>
Data: Thu 03 Apr 2008 - 11:33:28 MET DST

news:ft1s32$i18$1@polsl.pl...
> [...]

Dokładnie mam 2 sloty PCI, w tym do jednego pójdzie karta TV.

> Ale wtedy na płycie jest co najmniej jedna zintegrowana
> sieciówka, a czasem nawet dwie. Więc dalej nie rozumiem.

Karta sieciowa mi regularnie pada raz na rok-dwa i nie chcę żeby padła ta
zintegrowana z nową i dość drogą płytą główną.

> PS. A tak w ogóle rozdzielenie sieci najlepiej zrobić router-
> kiem sprzętowym, a nie kombinując na dwie karty. Wyjdzie
> może nieco drożej, ale o niebo wygodniej.

To ma być rozwiązanie tymczasowe żeby osoba korzystająca z dodatkowego kompa
zorientowała się czy chce wogóle mieć Internet. Chcę jej udostępnić łącze
przez proxy (lub NAT albo wbudowane w Windows udostępnianie łącza) a potem
ewentualnie wykupić u operatora podłączenie dodatkowego komputera - gdyby
proxy było niewystarczające.