Wygaszenie monitora - nie działa z GF7600 ?

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Sun 30 Mar 2008 - 14:03:09 MET DST

Witam.

Miałem komputer na płycie Gigabyte z P4 i grafiką ATI Radeon 9000.
Po czasie bezczynności uruchamiał się wygaszacz ekranu a potem następowało
wygaszenie monitora (czas także do ustalenia w zarządzaniu zasilaniem) -
przechodził w stan StanBy.
Aktualnie mam płytę Asusa P5K z C2D i grafiką Galaxy GF7600GS i wygaszenie
monitora to jest tylko czarny ekran - nie przechodzi w StanBy czyli monitor
cały czas żre prąd na maksa.
W Biosie jest ustawione ACPI, windowsa przeinstalowywałem dwa razy,
zmieniałem także ustawienia ACPI i nic, Sterowniki próbowałem zarówno w
wersji serii 90 z oryginalnej płyty jak i obecnie nowsze 169.21 ze strony
nVidii.
Co jest grane? Można gdzieś to ustawić czy po prostu ta karta tak ma?
Monitor CRT - NEC FE700 MultiSync

Pozdrawiam

--
Irokez