co jest nie tak z kartą graficzną (8600 GT)

Autor: <flanker__at_czat.onet.pl>
Data: Sun 30 Mar 2008 - 13:42:41 MET DST

Witam
Od paru dni mam nierozwiązywalny jak dla mnie problem z kartą graficzną i
graniem w nieco starsze gry (chociaz ciezko powiedziec zeby to byly jakies
starocie: chodzi tu o Rome Total War oraz Silent Hunter III).
Dwa miesiące temu calkowicie zmieniłem komputer i obecnie mam kartę geforce
8600 GT. Po zainstalowaniu ww. gierek na ekranie kursor sie rozmazuje i
pozostawia za sobą "ślady" zamazując ekran. Ekran lekko miga (to przy SH III).
Poczytałem w googlach i zrobiłem to co moglem zrobic (co zawsze działało) a
wiec całkowicie zdeinstalowalem wszystkie sterowniki i zainstalowalem
najnowszy ze strony nvidia, potem go znowu zdeinstalowalem liczac na to ze
ruszy z pierwotnych sterowników na płycie. Ani jedno ani drugie nie
zadziałało. Zmieniałem rozdzielczość oraz kolory (z 32 na 16) w Ekran w panelu
sterowania - to tez nic nie dało. Jak rozwiązać ten problem?

Dodam ze problem nie lezy w directx, zainstalowany mam najnowszy 9.0c z
czerwca 2007.

PS
Karta nie robi zadnych problemów przy nowych wymagających grach typu Medieval
Total War wraz z dodatkiem czy tez np. przy Crysis albo Call Of Duty 4.

pozdrawiam