Re: Płyta Asus P5KC

Autor: yamma <yamma_at_wp.pl>
Data: Sat 29 Mar 2008 - 12:19:28 MET

Latet wrote:

> Coś w tym jest... chyba...
> Więc co teraz jest na topie, jesli chodzi o niezawodnosc?
> Podkręcanie mnie nie interesuje - ale w pewnym sensie tak,
> tzn. bardziej cenie swoje uszy niż komfort cieplny podzespołów...

Ja mam coś takiego: http://pclab.pl/art21863-8.html i nie narzekam, choć
posiada kilka wad. Pierwsza, to opisywana w artykule zbyt mała odległość
slotu PCI od PCI-Express a druga, to tylko jedno złącze IDE. No ale dla
moich zastosowań domowych jest jak najbardziej OK.
Gigabyte robi teraz chyba jedne z lepszych płyt jeśli chodzi o stosunek
jakość/cena.
yamma