Re: P³yta Asus P5KC

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Sat 29 Mar 2008 - 00:26:52 MET

> Powiadaj±, ¿e Metallica skoñczy³a siê na "Kill'em all" a Asus na P5B.

Co¶ w tym jest... chyba...
Wiêc co teraz jest na topie, jesli chodzi o niezawodnosc?
Podkrêcanie mnie nie interesuje - ale w pewnym sensie tak,
tzn. bardziej cenie swoje uszy ni¿ komfort cieplny podzespo³ów...

P.S.
Wracaj±c do Asus P5KC - nie udaje mi sie na wykonaæ przy pomocy
BootIt NG obrazu partycji dysku pod³aczonego do z³acza SATA
na dysk pod³aczony do e-Sata. Tak jakby kontroler e-Sata (jest osobny)
nie by³ kompatybilny w BootIT NG. Program widzi ten dysk, ale tworzenie
obrazu wiesza siê po kilkunastu sek.

latet