Re: windowsXP Pro i 3GB pamieci

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Fri 28 Mar 2008 - 15:38:35 MET

Użytkownik "Ormianin" <ormianin@ciach.epf.pl> napisał w wiadomości
news:1a94cpvi0oiry$.m6gkaqp68ttq.dlg@40tude.net...

> czyli rozumiem ze tym dualem nie ma sobie co glowy zawracac ?

Taka jest moja opinia poparta testami na tomshardware.com (link podawalem we
wczesniejszych postach). Roznice są (czasami) ale dla mnie sa pomijalne
(patrz przyklady z fps'ami). Oczywiscie dla maniakow kazdy punkt
wydajnosciowy jest istotny, wlacznie z marketingowym belkotem ;-)
Osobiscie nie zawracam sobie tym glowy i gdy mam kupic lub dokupic pamiec
nie zwracam zupelnie uwagi na to czy skompletuje ja w dwoch czy w jednej
kosci. Preferuje nawet w jednej kosci - zostaje wiecej wolnych slotow na
dokupienie :-)

--
rb