Piotrek napisał(a):
>> Niby masz rację.
>> Jedyne co mogę dodać to mały drobiazg. Na sprzęt po wymianie gwarancja
>> biegnie od nowa.
>> Drobiazg ale ważny.
> chyba ci sie wydaje:)
> naprawa gwarancyjna przedluza gwarancje tylko o czas pobytu w serwisie.
> beda go naprawiac do momentu do poki nie skonczy sie gwarancja, chyba ze ci
> dadza w zamian notebooka poserwisowego czyli naprawionego juz.
> gwarancja tez przechodzi ze starego notebooka, wiec czasowo nadal
> ograniczona:)
Nie chce być zgryźliwy ale przed udzieleniem odpowiedzi czytamy
dokładnie tekst na który odpowiadamy.
Przed udzieleniem odpowiedzi zapoznajemy się jeszcze z obowiązującymi
aktami prawnymi aby ludzi w błąd nie prowadzać.
Odrobię za ciebie lekcje:
Dziennik Ustaw z 2002 r. Nr 141 poz. 1176
USTAWA
z dnia 27 lipca 2002 r.
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
cywilnego.
(Dz. U. z dnia 5 września 2002 r.)
Art. 10. 1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z
umową jedynie
w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego
towaru kupującemu;
termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru.
Osobiście nigdy nie korzystam z gwarancji (zazwyczaj warunki gwarancji
są narzucane jednostronnie i są nie do zaakceptowania) i takowej nie
potrzebuję. Wystarcza mi dowód zakupu.
-- I wszystko jasne :) GG - 2539855Received on Thu Mar 27 20:50:06 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 27 Mar 2008 - 20:51:13 MET