Re: Laptop do 1200zł max na raty

Autor: Flo <florian6_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 27 Mar 2008 - 20:45:57 MET

Piotrek napisał(a):

> chyba ci sie wydaje:)
> naprawa gwarancyjna przedluza gwarancje tylko o czas pobytu w serwisie.
> beda go naprawiac do momentu do poki nie skonczy sie gwarancja, chyba ze ci
> dadza w zamian notebooka poserwisowego czyli naprawionego juz.
> gwarancja tez przechodzi ze starego notebooka, wiec czasowo nadal
> ograniczona:)

Nie chce być zgryźliwy ale przed udzieleniem odpowiedzi czytamy
dokładnie tekst na który odpowiadamy.
Przed udzieleniem odpowiedzi zapoznajemy się jeszcze z obowiązującymi
aktami prawnymi aby ludzi w błąd nie prowadzać.

Odrobię za ciebie lekcje:

Dziennik Ustaw z 2002 r. Nr 141 poz. 1176

USTAWA

z dnia 27 lipca 2002 r.
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
cywilnego.
(Dz. U. z dnia 5 września 2002 r.)

Art. 10. 1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z
umową jedynie
w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego
towaru kupującemu;
termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru.

Osobiście nigdy nie korzystam z gwarancji (zazwyczaj warunki gwarancji
są narzucane jednostronnie i są nie do zaakceptowania) i takowej nie
potrzebuję. Wystarcza mi dowód zakupu.

--
I wszystko jasne :)
GG  - 2539855