Re: Jak się połapać w dyskach Samsunga?

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Thu 27 Mar 2008 - 20:43:01 MET

Latet pisze:
> Dzis mi się pojawił 1 bad sector (tzn. 1 czerwony kwadracik
> pokazywany przez HD Tune) na prawie nowym dysku HD403LJ.
> Reklamować od razu, czy dać mu szansę (sformatować i zobaczyć
> co będzie)?

Spróbuj przelecieć hddregenerator.

Masz 2 możliwości:
1. oddać od razu
2. Zostawić ten bad sector (nie ustawiać na nim partycji) i liczyć, że nie
pojawią się następne. Jak się nie pojawią kolejne to na 2-3 miesiące przed
końcem gwarancji go oddać. Zapewne myślisz po co te numery. Otóż miałem taką
samą sytuację (tylko u mnie pojawiła się po ponad pół roku). Oddałem i nie dość,
że dostałem większy dysk, to ciągle mam go na gwarancji (dla komputerka niedługo
stukną 3 latka).

> Które dyski Samsunga są obecnie najbardziej godne polecenia,
> a które nie?

Chyba nie ma teorii.

> Czy to prawda, że im mniej talerzy, tym lepiej?

Im mniej talerzy, tym dysk jest cichszy.