Re: Phenom na FSB 1800?

Autor: Bzyk <bz-yk_at_gazeta.pl>
Data: Thu 27 Mar 2008 - 18:53:38 MET

Adramelech wrote:
> Polska grupa, polskie ceny, polskie pieniądze.

Przepraszam jeśli uraziłem cenami w Euro... Powoli radzę się
przyzwyczajać, bo w Polsce też ta waluta "za niedługo" zacznie obowiązywać.

> Z miernika. Poczytaj test na pclabie i sprawdź ile prądu żre komp na
> phenomie.

No to z miernika czy z testu na pclabie? Mój procek wg producenta
powinien brać 72W mocy. Mierząc miernikiem do pomiaru poboru energii
elektrycznej wychodzi mi od 80-100W dla CAŁEGO komputera (bez monitora).