Re: problem z audio na Asus M2N

Autor: Tomek Głowacki <t_gl.tnijspam_at_tuteztnij.o2.pl-invalid>
Data: Thu 27 Mar 2008 - 18:49:06 MET

MarcinCz pisze:

> wyjście jest przez przejściówke DVI->HDMI.

Dzięki za podpowiedź, teraz wszystko bangla jak należy. Ściągnąłem
sterowniki ze strony ATi. Trochę mało intuicyjne to jest (bo napisali,
że to do serii 2900) ale działa. Jeszcze raz dzięki, ja to jednak starej
daty jestem i mnie zaskoczyło, że karta graficzna może także grać muzę ;)

:)

Pozdrówki,
Tomek