Re: laptop - cena do ok. 2 tys zł. - Acer 5620 vs Lenovo N200 vs HP 7620S

Autor: squirs <fornax_at_gazeta.cut.pl>
Data: Thu 27 Mar 2008 - 01:50:23 MET

> Aktualnie skłaniam sie bardziej ku Acerowi. Przemawia za nim jednocześnie
> gniazdo PCMCIA oraz ExpressCard oraz możliwość rozszerzenia RAM do 4GB co
> w perspektywie np 2 lat przy Viscie może być konieczne

Witam
Perspektywa 2 lat użytkowania przy Acerze to wersja optymistyczna ;-)
Wybieraj między tym Lenovo i HP ...
To tylko taka moja opinia... też kiedyś stanąłem przed wyborem budżetowego
laptopa, ale, że wśród moich znajomych 2 osoby miały co jakiś czas problemy
z Acerem i z naprawami gwarancyjnymi tego sprzętu, odrzuciłem go w
przedbiegach. Kupiłem Lenovo N200.

--
Pozdrawiam