laptop - cena do ok. 2 tys zł. - Acer 5620 vs Lenovo N200 vs HP 7620S

Autor: Lukasz W. <wujko_NO_SPAM__at_interia.pl>
Data: Wed 26 Mar 2008 - 22:00:05 MET

Witam!

Noszę się z zamiarem kupna laptopa w cenie około 2 tys. Bedzie to moj
pierwszy w życiu laptop w zwiazku z czym pytanko na tym forum.
Obecnie pracuję na dosyć już leciwym sprzęcie (Athlon 1.6XP, 256MB RAM, 80GB
HDD, GeForce 2MX 32MB) i trzeba będzie zmienić na coś szybszego.
Sprzęt służyć będzie głównie w domu do korzystania z internetu a więć www,
poczta, mp3, sporadycznie film, bez gierek, pracować będzie głównie na
zasilaczem.
Jako że nie chce wydawać zbyt dużo piniędzy na ten cel upatrzyłem sobie 3
nastepujące modele - Acer 5620 vs Lenovo N200 vs HP 7620S.
Zdecydowałem sie już raczej na MS Vista a więc przydałoby się min 2GB RAM,
procek Core Duo. Grafika myślę że wystarczy zintegrowana Intel-a X3100 lub
coś podobnego

W zwiazku z powyższym proszę o opinie nt tych 3 modeli.
Acer 5620 - http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/17730/
Lenovo N200 - http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/22673/
HP 7620S - http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/17794/

Aktualnie skłaniam sie bardziej ku Acerowi. Przemawia za nim jednocześnie
gniazdo PCMCIA oraz ExpressCard oraz możliwość rozszerzenia RAM do 4GB co w
perspektywie np 2 lat przy Viscie może być konieczne - pozostałe mają max po
2GB RAM.
Mankamentem Acera jest brak Bluetootha ale to nie prpoblem poniewaz mozna
dokupić.
Przeglądając allegro praktycznie brak sprzetu pod ExpressCard w ktróre
wyposażone są HP oraz Lenovo - wogole nie rozumiem po co sprzedaje sie z
ExpressCard-em skoro brak sprzętu.
HP posiada jeszcze miniPC - mogę prosić o szczegóły co to takiego i co mozna
sobie w to zamontować?

Myslałem również nad ASUSem jednak wychodzi już trochę drożej, Toschiba ma
matowe matryce.
Swiadom jestem że Acer nie ma zbyt dobrej opini jednak ostatnie modele (w
tym powyższy mam nadzieję) nie są już takie złe.
Prosze o opinie nt powyższych propozycji oraz Wasze sugestie co do nich.

Pozdrawiam