Re: laptop - cena do ok. 2 tys zł. - Acer 5620 vs Lenovo N200 vs HP 7620S

Autor: Padre_peper <Padre_at_no.net>
Data: Wed 26 Mar 2008 - 23:34:20 MET

Maciej Browarczyk pisze:
> Lukasz W. pisze:
>
> [cut]
>
> Jak w domu i na zasilaczu to po co Ci laptop? To taka jakas moda, ze
> kazdy musi skonczyc studia i miec laptopa czy jak? Za 2tys mozesz zlozyc
> bardzo dobrego desktopa.

Tyle, że laptopa można zabrać z sobą na kilkudniowy wyjazd, latem
popracować trochę na tarasie na dworze albo zabrać do drugiego pokoju
żeby komuś nie przeszkadzać. Z laptopem można do kogoś pójść, żeby
skonsultować jakieś projekty. Ja mam w tej chwili desktopa Sempron 2200
z grafika R9200 i jest to dla mnie całkowicie wystarczający komputer dla
tego następny z pewnością będzie laptop o porównywalnych parametrach i
ekranem nie większym niż 14" którego w domu będę używał z zewnetrznym
monitorem, klawiaturą i dyskiem USB ok 350GB.