Monitor LCD - dosc nietypowe wymagania.

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Wed 26 Mar 2008 - 23:33:40 MET

Chce kupic monitor i mam dosc nietypowe wymagania:
- >20", a najlepiej to okolice 22/24
- matryca obojetnie jaka, ja nie widze roznicy, moze jestem slepy ;)
- i tutaj najwazniejsze, musi byc bialy blyszczacy tak jak obudowy Macow :/

To niestety kryterium sprawilo mi sporo problemow, ogladalem Belinee
o.line, niestety ten ich "szał biały" to po prostu brudny bialy.
Ogladalem takze monitory Samsunga, jeden byl fajny fortepianowy bialy
ale tylko 19" i producent na stronie nie chwali sie wiekszymi.
Telewizory LCD stanowczo odpadaja ze wzgledu na rozdzielczosc.

--
Pozdrawiam,
Maciek