Re: Prośba o ocenę zestawu (komponentów)

Autor: akanid <akanid_at_bez.spamu.prosze.wp.pl>
Data: Wed 26 Mar 2008 - 19:26:22 MET

Darek pisze:
> Podobno wydajność DDR3 jest niewiele wyższa niż DDR2

OK poczytam dokładniej jeśli się potwierdzi pewnie zmienię na DDR2

> Zwróć uwagę w jakich okolicznościach wysokoobrotowy dysk jest szybszy i
> czy akurat będzie to potrzebne.

To na prawdę była zachciewajka. Raczej pewien pomysł rozwiązania niż
rzeczywista chęć zakupu.

> Nie jestem maniakiem ciszy ale czasami siedzenie na rakiecie podczas
> rozmowy na gg, przeglądania www czy czytania/pisania e-mail nie wpływa
> dobrze na samopoczucie.

Zgoda. Ale jak mi będzie za glosno to wtedy zaczne kombinowac jakies
może wodne chlodzenie albo co... Generalnie jak sie czyści z kurzu kompa
regularnie powinien byc cichy...

> Topowe, nowe technologicznie komputery są chyba najbardziej
> nieopłacalnym zakupem. Można mieć pieniądze ale należy je wydawać z
> rozsądkiem. Moim zdaniem kupowanie na zachciewajkę to wyrzucanie
> pieniędzy w błoto. Kup prezent żonie/dziewczynie a będziesz bardziej
> zadowolony niż z pamięci DDR3 czy dysku kręcącego się z zawrotną
> prędkością.

oj od czego zacząć :) po pierwsze żonie :) po drugie po to pytam czy nie
przeginam z DDRami czy innymi Raptorami ażeby nie zbłądzić. A wracając
do karty EVGA, ja nie mam zaufania jakoś. Zaś grafike teraz mam Gigabyte
a zawsze wydawało mi sie (i chciałem mieć), że Gainward to taki sprzęt
high-end.

pozdro
akanid