Re: Prośba o ocenę zestawu (komponentów)

Autor: Darek <darek1980(ciach)_at_op.pl>
Data: Wed 26 Mar 2008 - 19:11:30 MET

Użytkownik "akanid" <akanid@bez.spamu.prosze.wp.pl> napisał w wiadomości
news:fse21i$eeh$1@inews.gazeta.pl...
> Nie wiedziałem o tym. Dzięki za info ale nie powinno mi to przeszkadzać.

> Myślałem o tym ale DDR3 jest zdaje sie lepsze? Jesli chodzi o cenę to wiem
> że dużo taniej jest kupić DDR2. Jeśli chodzi o cenę DDR3 to mogę sobie na
> to pozwolić. Pytanie czy skok wydajności będzie znaczący czy nie?

Podobno wydajność DDR3 jest niewiele wyższa niż DDR2

> Dlaczego?

Podobno są mniej awaryjne i "solidniej" wykonane.

> a to akurat moja zachciewajka :) nie wiem czy to kupie :)

Zwróć uwagę w jakich okolicznościach wysokoobrotowy dysk jest szybszy i czy
akurat będzie to potrzebne.

> pozdro
> akanid

Słowo "podobno" wiąże się z tym, że nie sprawdziłem tego osobiście a
wyczytałem na necie lub zasłyszałem z wiarygodnych źródeł.

Nie jestem maniakiem ciszy ale czasami siedzenie na rakiecie podczas rozmowy
na gg, przeglądania www czy czytania/pisania e-mail nie wpływa dobrze na
samopoczucie.

Topowe, nowe technologicznie komputery są chyba najbardziej nieopłacalnym
zakupem. Można mieć pieniądze ale należy je wydawać z rozsądkiem. Moim
zdaniem kupowanie na zachciewajkę to wyrzucanie pieniędzy w błoto. Kup
prezent żonie/dziewczynie a będziesz bardziej zadowolony niż z pamięci DDR3
czy dysku kręcącego się z zawrotną prędkością. A poza tym przysłużysz się
biedniejszym, podobno popyt i podaż kształtują rynek :-)

Pozdrawiam
Darek