Re: Zawieszanie si

Autor: Konrado5 <konrados05_at_gmail.com>
Data: Wed 26 Mar 2008 - 18:26:01 MET

No i sprawdziłem na zintegrowanej karcie dźwiękowej. Również ten problem
występuje, więc ten problem nie ma związku z kartą dźwiękową. Wymieniłem
również pamięci na: jedna Kingston ValueRam CL3 a drugia Kingston ValueRAM
CL2.5. Obydwie ustawione na CL2.5 3-2-7. Problem nadal występuje. Czyżby ta
wychwalana płyta główna ASUS A7V600-X miała takie błędy? Może to problem
jakiś z PCI, tylko, że mało opcji w BIOSie jest dotyczących PCI. Godny uwagi
jest również fakt, że w Need for Speed Underground 2 problem występuje w
podobnych momentach np. na jednej trasie najczęściej. Wydaje mi się, że w
tych momentach dużo z dysku odczytuje. Zobaczę jeszcze czy problem będzie
występował na dysku SATA. Czy możliwe są błędy w pamięci, gdy Memtest nie
wykrywa błędów?