Re: Drugi dysk

Autor: Any User <user_at_any.pl>
Data: Wed 26 Mar 2008 - 02:30:33 MET

> Mam zamontowany dysk twardy 40 GB i chciałbym zamontować drugi większy
> gdzieś tak 80- 160 GB. Czy to nie stworzy problemów? Czy bios go
> rozpozna? Aktualizacja biosu nie wchodzi w rachubę ( nie ma nowszej
> wersji) Proszę o odpowiedź

Uzupełniając poprzednie odpowiedzi, jeśli płyta główna będzie stwarzać
problemy, to zawsze można użyć dodatkowego kontrolera do dysków w
postaci karty PCI. Ja mam w ten sposób zamontowanych pięć dysków - jeden
również 40 GB do płyty, a reszta do kontrolera.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com