Re: sensowne głośniki zamiast gigaworks?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Wed 26 Mar 2008 - 02:11:04 MET

:: pisze:
> Kup JBL albo BOSE w koncu uslyszysz prawdziwy dzwiek.
Bose w wersji obecnej jest równie przereklamowane jak komputerowe
pierdziawki kreatiwa. A JBL posiadam - estradówki, i na tym polu się
sprawdzają. Ja chcę tylko dobre głośniki do komputera, prawdziwy hałas
robię czymś innym :)

> Tak swoja droga to twoje glosniki nie maja wiecej niz 5 lat .
Cholera, nie pamiętam kiedy je kupowałem, ale wydaje mi się że jakoś w
czasach pentium 3 i pierwszych sb-live...