Re: najtrwalszy nośnik danych

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Tue 25 Mar 2008 - 22:13:46 MET

On Tue, 25 Mar 2008 22:02:26 +0100, Osadnik <osadnik.www@wp.pl> wrote:

>Że przelicznik euro/1GB jest jeszcze za wysoki.
>Wiadomo ze trzeba co jakiś czas takie karty "naelektryzować". Brakuje
>konkretnych systemów podtrzymywania kart pamięci.
>Gdyby istniały taki klasery lub jakieś duże rozwiązania spakowane do
>jednej puszki na baterie to spokojnie mogły by konkurować z zapisem
>optycznym i magnetycznym.

Wszystko spoko, tylko że mówienie w tym przypadku o wytrzymałości xx
lat, to czysta teoria, bo pokaż mi taki nośnik, która ma te xx lat i
da się czytać.

Dlatego właśnie taśma jest najpewniejszym nośnikiem. Bo są taśmy,
które mają po xx lat i dają się czytać.

No ale to tak na marginesie, w domu i tak nikt tego nie będzie używał.

--
z/svc