Re: jakie są wasze opinie na temat Lenovo T61?

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Mon 24 Mar 2008 - 19:46:20 MET

Użytkownik "Darek" <darek1980(ciach)@op.pl> napisał w wiadomości
news:fs8ros$qvb$1@news.onet.pl...
>W piątek otrzymałem zamówiony laptop Lenovo T61 z matrycą WSXGA+
>(1680x1050) niestety okazało się, że sprzęt ma wadliwe 9 pikseli (w tym są
>też subpiksele).
> Lepiej dla mnie by było jakbym:
> - zwrócił go do sklepu i wziął inny egzemplarz;
> - zwrócił do sklepu i kupił inną markę (jeśli to to jaką?);
> - oddał do serwisu w celu wymiany matrycy (może trafić się lepsza?).
>
> Jeśli miałbym brać inną markę to moje wymagania są następujące:
> - matowa matryca WSXGA+ lub WUXGA+
> - dedykowana karta graficzna na poziomie nVQ NVS 140M
> - cena do 6500zł

Witam

Widzialem wiele nowych T60 i T61 ale w zadnym martwych pixeli, miales
szczegolnego pecha. Innego nie bierz seria T to bardzo solidny sprzet, moj
T60 od poltora roku sluzy mi dzielnie czesto w extremalnych warunkach np.
byl na kasprowym przy minus 15 i dzialal spokojnie sobie zgrywajac zdjecia z
aparatu :)

Mirek