jakie są wasze opinie na temat Lenovo T61?

Autor: Darek <darek1980(ciach)_at_op.pl>
Data: Mon 24 Mar 2008 - 19:26:36 MET

W piątek otrzymałem zamówiony laptop Lenovo T61 z matrycą WSXGA+ (1680x1050)
niestety okazało się, że sprzęt ma wadliwe 9 pikseli (w tym są też
subpiksele).
Lepiej dla mnie by było jakbym:
- zwrócił go do sklepu i wziął inny egzemplarz;
- zwrócił do sklepu i kupił inną markę (jeśli to to jaką?);
- oddał do serwisu w celu wymiany matrycy (może trafić się lepsza?).

Jeśli miałbym brać inną markę to moje wymagania są następujące:
- matowa matryca WSXGA+ lub WUXGA+
- dedykowana karta graficzna na poziomie nVQ NVS 140M
- cena do 6500zł

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam
Darek