Re: Jeżeli nie NEC 1990FX to co?

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Mon 24 Mar 2008 - 14:05:36 MET

Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
news:fs86rk$v0e$1@news.interia.pl...
> cześć, ja tez mam dokładnie ten sam model monitora, ale mam zamiar zmienić
> komputer, no i jeśli chodzi o monitor to chciałbym kupić Dell,a a
> konkretniej ten oto model [
> http://4speed.pl/index.php?stan=opis&id_towaru=5743 ] jak masz trochę
> kaski, to bierz :)

hehe.. powiedzmy że mam, ale niestety nie miejsca na takiego kolosa.
Miałem swego czasu okazję postawić sobie na biurko monitor CRT Sony
Tronitron 21" za 6tys PLN'ów i niestety po pół godziny wymiękłem, nie dało
się pracować.
Zakładam że ekran LCD będzie stał dalej niż wtedy ekran bańki więc 19" jest
ok.
Znalazłem porównanie wielkości piksela i wyszło że 20" panorama ma mniejsze
piksele niż 17" 4:3.
22" jest już duży ale czy do zdjęć (przejścia tonalne) znajdę coś dobrego w
tej cenie co jest NEC?

Chyba zostanie NEC.

--
Irokez