Jeżeli nie NEC 1990FX to co?

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Sun 23 Mar 2008 - 22:00:43 MET

Witam.

Przeglądam sobie monitory. Mam 17 CRT NEC FE700 i jestem z niego
b.zadowolony, no ale brakuje trochę przestrzeni.
Kumplowi kiedyś wybraliśmy razem NEC'a 1970NX i podoba mi się.
Przeglądam TN'ki samsunga 20-22 cale panorama ale tak stoję z dylematem co
do jakości obrazu. No i rozdzielczość takiej 20" czy nie za duża i nie za
małe literki będą (jest też SIPS NEC 20WGX2). Rozdziałka 19" 1280x1024 mi
pasuje. Za panoramą przemawia teoretycznie miejsce na ikonki z prawej...
teoretycznie. Filmów praktycznie nie oglądam.

Zastosowanie - zdjęcia i DVD + obróbka, internet i jakieś drobne CAD. Nie
gram.
Max jakie chcę wydać to te 1600 i nie wiem czy jest właściwie sens, czy
kupić np Samsunga 223BW na matrycy TN III generacji (czy rozmiar
ikonek/czcionki będzie podobny do 19'stki 1280x1024?) do takich zastosowań.

Pozdrawiam.

--
Irokez