[ot] Re: Internet ADSL a linia telefoniczna

Autor: gl12d4 <gl12d4_at_DELETEgazeta.pl>
Data: Sun 23 Mar 2008 - 21:48:15 MET

Użytkownik "JG" <j_a_r_o@interia.pl> napisał w wiadomości
news:fs6e46$lnn$1@inews.gazeta.pl...

> Tzn. nie chce miec numeru telefonu tylko sam internet ADSL.
> Jest cos takiego mozliwe w Polsce ? Szukalem na stronach TPSA, Netii,
> Tele2,

Na pewno w TP i Dialogu (jeśli w twoim rejonie ma infrastrukturę) tylko
finansowo to nie zawsze korzystnie wychodzi, bo TP dolicza np 36,60
brutto/mies. za "Utrzymanie łącza"... Netia wiem że daje szybki net radiowo.
Jeśli nie ściągasz/wysyłasz miesięcznie dużo danych to może jakiś operator
komórkowy iplus/era blueconnect/orange free - jak masz nowy aparat i nie
mieszkasz na fest zapadłej dziurze, to nawet nie będziesz potrzebował
modemu, żeby wyciągać > 200 kb/s

pzdrw
gl12d4