Re: Partycjonowanie w Windows VISTA

Autor: Bastek <s_krzemien_at_o2.pl>
Data: Sun 23 Mar 2008 - 19:44:12 MET

On 22 Mar, 22:54, ejek <ejek-us...@autograf.pl> wrote:
> Oprogramowanie Windows XP zapewne nie widzi dysku,
> ponieważ jest on Serial ATA
> - czyli brak sterowników w XP jest tego przyczyną.

Trochę OT:
Właśnie taki problem: Zainstalowałem Vistę na nowym kompie. Żadnych
kłopotów. Ze względu na niemożność połączenia się z netem (brak
sterowników na płytce neostardy) spróbowałem zainstalować "na chwilę"
XP (co by ściągnąć odpowiednie pliki). Niestety podczas instalacji XP
w momencie gdy komp pierwszy raz się zrestartował (po sformatowaniu i
załadowaniu bodajże inicjaci systemu - mniejsza z tym), nastąpił
komunikat: "Błąd odczytu dysku". O co chodzi ? Dodam, że spróbowałem
od razu ponownie zaistalować Vistę i poszło bez problemu...