Re: Raptem sie kosci pamieci u klienta popsuly...

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 13:09:17 MET
Message-ID: <6uclrfmzdfyx$.dlg@smutas.org>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia 19.3.2008, Jacek Maciejewski napisał(a):

> Dnia Wed, 19 Mar 2008 17:45:58 +0100, Michał Pysz napisał(a):
>
>> A właśnie, że nie w takiej kolejności!
>> Najpierw klient odsyła sprzęt. My sprawdzamy czy czasem jego pies nie
>> używał sprzętu jako kości do gryzienia i jeśli wszystko jest Ok to
>> zwracamy kasę.
>
> Zwróć uwagę że wymagasz od nabywcy tego czego sam jako sprzedający nie
> stosujesz.

I prawidłowo. Prawo jasno określa obowiązki sprzedającego a także warunki
zwrotu towaru i faktem jest, że inne są dla sprzedawców prywatnych i inne
dla prowadzących DG (temat wielokrotnie wałkowany choćby na alt.pl.allegro
- zalecam zasięgniecie informacji właśnie tam).

> Czy komukolwiek wysyłasz sprzedany towar zanim dostaniesz
> pieniądze, żeby nabywca sobie sprawdził czy twój towar czasem nie wyszedł
> psu z pyska? Jak Kali komuś krowę to dobrze a jak Kalemu to źle :) Podwójna
> moralność. Przecież nabywca ryzykuje swoje pieniądze, zawsze dobre w zamian
> za towar daleko nie zawsze dobry :) Należy mu się w zamian takie samo
> traktowanie.

Nieźle to sobie wymyśliłeś. :D

-- 
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/
  T  | |  |  |  \__T  =  |  !  T    UIN 53883184    GG#1902559
  |__|_|__|__|_____|__|__|_____|  _  l  @  t  l  e  n  .  p  l
Received on Sat Mar 22 13:10:16 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 22 Mar 2008 - 13:51:09 MET