Re: Oznaczenia MoBo Gigabyte z P35 i X38

Autor: Tomasz Fabiszewski <tomfab_at_aster.pl>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 11:34:58 MET

Użytkownik "Andre" <andrehull_spam@poczta_me.fm> napisał w wiadomości
news:frvl15$fdr$1@news.onet.pl...

> porownywarka faktycznie jest ale ja sam szukajac w ten sposob trafilem
> na plyty ktore roznily sie literka a w porownywarce roznic nie bylo.
> sprawdzalem najnowsze rewizje.

Porównywarka jest i jest bardzo pomocna, a zdjęcie ( jezeli ktos posiada
wiedze z zakresu elektroniki powie mu wszytko). Bo czy tak trudno ocenić
jakie płyta ma chłodzenie i ile linii zasilajacych jest do procesora (
liczba mosfetów i dławików). Reszta jest w opisie ( uważam, że gigabyte ma
jedną z lepszych stron w porównaniu na przykład z msi, asusem , czy abitem).

Z drugiej strony przy kazdej nowej generacji płyta gigabyte są umieszczone
kujące w oczy bannery, na których jak byk jest napisane czym się różnia nowe
płyty. Aktualna nowościa jest tylko steping energii i oficjalne wparcie dla
magistrali 1600mhz w x38 oraz pci 2.0.

Tyle to można z banerów nawet przeczytać reszta jest przy konkretnych
opisach płyt.