Re: Drugi dysk

Autor: puchaty <marek1984_at_gmail.com>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 11:20:54 MET

Użytkownik <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości
news:47E3ECC8.3030506@op.pl...
> Radosław Sokół pisze:
>> gardziej pisze:
>>>> moze dokladniejszy model ??
>>>
>>> shuttle ATX
>>
>> *Model*, a nie określenie wymiaru.
>>
> Shuttle AV49/VN

powiem szczerze ze 80 GB to obsluzy bez problemu ;)
granica jest 32x4 = 128GB ;> wiec do 120 bez problemu powinno smignac ;)
wiem ze moja "starsza" plyta jest na via kt 400 firmy EPOX i obsluguje
swobodnie dysk 160 GB ;)
Jezeli masz okazje od kogos na tzw 5 minut pozyczyc dysk wiekszy niz 120 GB
:> to mozesz sprobowac podlaczyc dysk i zobaczyc czy widzi go bios ;) ale na
moja "glowe" skoro masz ATA133 nie powinno byc problemu przy podlaczeniu tej
160 choc glowy nie dam sobie uciac ;).
Co do windowsa to prawda bedzie problem z rozpoznaniem ale omija go
zainstalowanie SP2 ;).

Pozatym musisz przy podlaczeniu patrzec zeby zworki byly dobrze Przykladowo
ustawione :
primary master twoj dotychczasowy dysk
primary slave CD/DVD ROM
secondary master ten nowy dysk ;>