Re: Jak zwiększyć zasięg ?

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Fri 21 Mar 2008 - 16:15:18 MET

W liście datowanym 21 marca 2008 (15:37:29) napisano:

> Yakhub pisze:
> [..]

> Mam wręcz identyczny problem (piwnica zamiast garażu). 2 stropy + kilka
> ścian - sygnału w piwnicy nawet nie "widać", nie mówiąc o jakiejkolwiek
> pracy. Zmieniłem w routerze antenę na większą, ale nie pomogło. Czy
> karta wi-fi do laptopa z zewnętrzną anteną zadziała lepiej od tej
> wbudowanej w laptopa?

Pomijając przpadki skrajne (bardzo porządne laptopy i bardzo
badziewne karty), to przeciętna zewnętrzna karta działa nieco lepiej
od przeciętnej karty wbudowanej w laptopa. W dalszym ciągu jednak nie
masz pewności, czy to wystarczy.

--
Pozdrawiam
 Yakhub