Re: Jak zwiększyć zasięg ?

Autor: V-Tec <v_tec_at_zatega.lp>
Data: Fri 21 Mar 2008 - 15:37:29 MET

Yakhub pisze:
[..]
> Możesz wymienić AP na jakiś porządniejszy. Ale w dalszym ciągu raczej
> nikt nie da Ci gwarancji, że to będzie działać. Dwa stropy i ściana
> to bardzo poważna przeszkoda dla fal radiowych, które są strasznie
> kapryśne. Zdarza się, że jeden strop jest nie do pokonania.

Mam wręcz identyczny problem (piwnica zamiast garażu). 2 stropy + kilka
ścian - sygnału w piwnicy nawet nie "widać", nie mówiąc o jakiejkolwiek
pracy. Zmieniłem w routerze antenę na większą, ale nie pomogło. Czy
karta wi-fi do laptopa z zewnętrzną anteną zadziała lepiej od tej
wbudowanej w laptopa?

W.